Nytt år ju xD

Nytt år , nya bekymmer !

Min nyårsafton tillbrringades med Lilleman , mamma , pappa , beta oxh tomas hemma hos mamma o pappa . Sedan efter att Melvin lagts för o sova så fick ja lov att gå ut o umgås me folket i min ålder . Så drog iväg ner till staden till Marcus o Johanna för att umgås me Anton :) Marcus är Antons bror . Mycket trevligt med folk . När ja kommit ner vid 23 tiden så blev de lite öldrickande i soffan o sedan var det bara o bege sig upp mot staden . Har inte varit på torgen på nyårsafton på år o det märks verkligen usch va små barn de är ute o springer om kvällarna xD
Men de var ju mysigt iaf :) Nyårs puss o mys blev de ju . Träffa bror me vänner så det blev mycket GOTT NYTT ÅR snack o kramar . Sedan bar de hem på så kallad "efterfest" fast de belv ingen alla var trötta o somna ist ^^ Eller vissa xD

Min natt blev lång o mysig . Ligga på en madrass o bara mysa med Anton de är underbart ^^
Sedan bar de hem dagen efter för o ta hand om Lillemanen o senare på kvällen bar det ut på staden igen o äta mat me Anton o Danne , Pizza is tha shit ^^ Sedan följde ja me Anton hem ut på landet o de var skit mysigt o komma bort från stan . Kom hem idag så har tillbringat mina första dagar på det nya året me massa mys o MASSA film med hans familj xD

Anton skulle upp o jobba vid 5 på lördagen o ja var pigg , Snacka om att ja skulle följa med o hälpa till på natten men det blev inte så . Låg o vände mig i sängen tills kl blev 6 senare kom han hem o kröp ner bredvid o så somna vi igen . sov bort halva dagen men det gör inget ^^
Så skönt o inte bry sig om hur mycket klockan är eller några ansvar . Har bara varit skönt . Tiden har gått sakta o det är UNDERBART .

Han körde hem mig vid halv 7 i morse så nu är man hemma hos mor o far igen .
Har absolut inget o klaga på under helgen . Skönt o slappna av .
Låg o snacka om kvällarna om framtiden o massa annat . (inte våran framtid utan ens egna)
O ja har verkligen kommit fram till att det är skolan som gäller för min del . Synd att ja inte tog tag i det lite tidigare så hade man börjat o studera den 11 nu . Men ja har ju endå inget o göra så va gör de om man väntar några extra månader xD

Nu blir de o göra sig iordning för o dra bort till den bästa Stella för o dricka kaffe o sedan ner till staden vid 17 o fika . Har varit sugen på kladdkaka hela helgen :) Så idag gäller det ..

Hehe

TAKE CARE

// Avva

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jotack jag vet. Vissa saker kommer man aldrig ifrån som du säger. Men det är tufft när det är i familjen det pratas och har sig. Men antar att det kommer försvinna någon gång i framtiden, de måste väl också väx upp någon gång?! Haha. Själv är jag så jäkla stolt över mitt liv, hur det har blivit. Jag orkar faktiskt inte bry mig mer om vad folk säger, för jag vet att Jag kan ta hand om min dotter och att Jag vet vad som är bäst för henne, det är trotts allt Jag som är hennes mamma och inte någon annan. :) Tack för kommentaren, den värmde ska du veta. :)

2010-01-05 @ 09:17:31
URL: http://jessie0202.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0