Landet <3

Nästan precis hemkommen från Anton . Han körde hem mig vid sju för han skulle till skolan eftersom han går i Gamleby så sover han ju där med .
Åkte dit i fredags o följde med honom till jobbet :) Mycket lärorikt må ja säga . Han mjölkar kor så ja har lärt mig lite xD Fick oxå testa på :) Gick väl lagom bra kan ja ju säga . Trodde dock inte att kosserna var så stora som de var . Men mös med kalvarna gjorde ja iaf :) De var redigt mysigt . Mata dom med mjölk med . En fick ja mata med flaska :) Hehe mysigt värre . men dock inget jobb för mig iaf . Han började vid 15 o vi var hemma igen vid 21 . Ca 130 mjölkkor o mocka bajs xD Det tar sin tid . Det ända som var lite tråk var att mina fötter va kalla satan . Var de ända ja frös om . 1 par strumpor o 2 par tjockissockar hjälpte inte så bra i gummistövlar ^^ Hehe .

I lördags fixk ja sova ut iaf :) Han börja jobba vid 5 så ja fick ligga kvar i sängen tills han kom hem o mös ner igen vid 10 sedan var det alldeles för kallt för våran fiskerunda så vi höll oss inne den dagen förutom när traktorn skulle till toverum så det har ja me åkt xD  . På kvällen blev det mys i soffan för hans mamma , pappa o bror skulle till kusinerna .  O idag jobba han igen vid 5 så då blev det sova lite länge igen . Gick upp o åt frukost vid halv 2 o sedan bar det ut på isen . Fick dock inget napp men hade iaf en på¨kroken . SLÄPPTE precis innan ja fick upp den . Men inget o göra åt . Sedan åkte vi ner o kolla på smågrisar . De var inte så små ja trodde de skulle vara men gulliga iaf . De större grisarna naffsa på mig . Inte så jädrans rockit där inte xD De var bara på mig de gick på med så ja gömde mig lite bakom Anton ^^ men de funka inte så bra det heller .

Han hämta mig i h-fred i onsdagsskväll så det blev o sova hos honom då med . Skulle åka in till stan för o hämta melvin på torsdagen men råka hamna i diket me bilen xD hehe såg ganska kul ut när man kravla sig ur ^^ Hehe lite sne biljävel . Kjell fick ta upp oss med traktorn De ända som gick paj var plast listen fram xD Tur att han inte satte på de andra lysena på bilen för då hade de varit paja xD

Men det har varit hur UNDERBART skönt som helst iaf .

Träffas inte förrens på fredag o då blir de lite kalas på kvällen o sedan på lördag blir det personal fest på Ronjas med hans jobb så då ska vi tillbringa helgen hemma hos mamma o pappa i staden :)

Allt känns så jävla bra nu .

Melvin hade skit kul med anton i torsdags o skulle in o säga godmorgon på fredagsmorgonen innan han skulle till dagis . Han ska få följa med ut på landet snart me o titta på grisarna o åka traktor . Det skulle gillas .
Anton har lovat honom det .

Men nu blir det tv titt o sedan hoppa i säng .

TAKE CARE
// Avva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0