Översikt

Imorgon är det nyår !
Jaa frågan är vad som kommer bli nyårslöftet
Ja hatar egentligen o sätta något men ibland kanske det är de som verkligen behövs för att man ska kunna börja gå vidare
Ja vet dock inte va ja ska sätta men de finns lite tankar o ideér i huvet .
Men frågan är vart allt har försvunnit
Va har hänt detta år ?

Saker som ja ärligt talat vill glömma bort .
De har hänt så jävla mycke tråkigt dessa 2 sista veckorna men ja hoppas verkligen att de kommer o lösa sig .
Saker ja vill lägga bakom mig o sedan gå vidare .

Jan : Ja fyllde 21

Feb : Började umgås med Nicklas , Liten o min relation var bättre än innan .

Mars : Ja o Nicklas blev tillsammans , Han bosatte sig hos mig

April : Jobbet gick väl så där . Upp o ner hela tiden

Maj : Flyttade till större lägenhet , Fick även reda på att ja o Nicklas skulle ha barn i januari 2010

Juni : Missommarafton gick bra till en början sedan gick de alldeles för långt för Nickas , Han skar sig själv i armen ner till benet o slog mig i magen , Ramlade o föll rakt ner i betongen . Minnet är inte som det var innan o kommer aldrig bli helller .

Juli : Började få kalla fötter för mitt liv undrade vart de var på väg . Fick en "kontaktperson"

Augusti : Kännde verkligen att de kanske var dags o fixa till en utredning om ja hade Adhd/Damp

September : Melvins 2års dag , Förlorade mitt o Nicklas barn , Blev en änglapojk den 9de , Tog slut med Nicklas , Träffade Besa o Edona som man började umgås med . Även lilla Leon (edonas o spejtims son)

Oktober : Lärde känna nya människor som man umgicks med . Skönt o veta att någon brydde sig , Gjorde en fyllegadd Star *

November : Mr.R kom in i mitt liv o vände upp o ner på precis allt . De var mer poliser i min lägenhet än de någonsin varit , Märken på hela kroppen , Blev hotad till livet , Fick åka till hemlig ort , Kom tillbaks efter ett tag men han var snabbt där igen . Fick flytta hem till mamma o pappa o stanna där . Min lägenhet gick inte o bo kvar i . Kände att nu är det dags o ta tag i sitt liv . Lära sig vem man ska

December : Lillebror fick äntligen sitt körkort . Bor fortfarande hos mamma o pappa medans man väntar på ny lya ,Får kanske en i början av nästa år , Utredningar börjas göra . För o lägga allt bakom mig blev det en till gadd "Been There , Done That xD "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0